Rättning 1/11 Omgång 4

MIN Vinstsvit håller i ;) Såg nyss på United - Hull, efter ja tankat hem den. VILKEN MATCH! ujujuj.. helt öppen hela tiden..
United leder med 4-1 och ett mål som precis gick in innan Vidic sparka ut den, och en straff som var tveksam gav Hull förhoppningar till en kvittering som Tottenham lyckades förra omgången borta mot Arsenal.
Tottenham är pågång och jag tippa på dom mot Liverpool eftersom X:et mot Arsenal borta gav dom självförtroende till max.. ENDA matchen jag inte satte idag var Stoke - Arsenal som alla hade satt en "säker" 2:a på .. Men Stoke vann med 2-1 .. Bra de dock :)

Här är vad alla fick denna omgång!

9 rätt fick JAG igen :D
8 rätt fick Vivah och Nathalie

7 rätt fick Zwarre ;P

6 rätt fick Davve, John och Sanna

5 rätt fick Viktor ;P haha

Topplistan just nu!

Krille 31
Zwarre 24
Viktor 21
Filip 16
Sanna 15
Nathalie 14
Davve 10
Vivah 8
Walle 6
Ögga 4
Rille 1


//KristoferWåhlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0