Rättning 29/10 Omgång 3

Ursäkta alla, men jag vann igen :O ;) Och lilla Rille, blev arg för att jag valde X på Arsenal - Tottenham :) Men va blev de?, jo 4-4 :D Men skit i de nu, här kommer placeringarna..

Krille 7 rätt ;) ujujuj
Zwarre, Walle, Nathalie och Viktor 6 rätt ;)
Filip, Sanna och Ögga hamnade på 4 rätt ;)
Och sist med hela 1 rätt hamna Rille! haha (förlåt för att jag skrattar) haha!

Topplistan!

Krille 22
Zwarre 17
Filip 16
Viktor 16
Sanna 9
Nathalie 6
Walle 6
Davve 4
Ögga 4
Rille 1

En helt Ok omgång, och vill bara tillägga att Roma - Sampdoria matchen är uppskjuten och inte räknades med i rättningen, men skulle det sluta 1:a på den, så får alla ett poäng till! Så ingen skillnad i placeringen..

//KristoferWåhlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej, va fin tack så mkt men hur får jag den ti min sida ? och en fråga till vem krile e du ? känner jag möjligtvis dig. ? kram emelie

2008-10-30 @ 15:18:14
Postat av: emelie larsson

hej hej, va fin tack så mkt men hur får jag den ti min sida ? och en fråga till vem krile e du ? känner jag möjligtvis dig. ? kram emelie

2008-10-30 @ 15:19:41
URL: http://mims01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0