Yello!

En sida som jag ska lägga upp utvalda matcher på ett par gånger i veckan som alla kan köra 1X2 på!
Det kommer vara tävling då det kommer finnas en topplista på dom som lyckas få mest rätt mest!
Jag har en annan blogg, där jag kör varje Champions League omgång, och folk tycker det är kul att tävla då ja fick idéen att köra mer matcher, inte bara CL. Det kommer vara lite Premier League, Serie A, La Liga, Elitserien och mycket mer.
Så hockey kommer det också vara fast mest fotboll.
Dock är det inga vinster då jag inte får in ett öre på att ha detta, men äran är bra det me ;)

Senare ikväll lägger jag upp första Tips omgången, som kommer vara på lördag!
Davve kommer att hjälpa mig med detta ;P

Hade fint.

//KristoferWåhlin


Kommentarer
Postat av: Anonym

hett juh;)

//the old love

2008-10-29 @ 23:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0